Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

Ερώτων μειδιάματα

Εχω χρόνια να σε δώ
χρόνια να σε αγγίξω
μα όταν στα υπόγεια του νού
κύκλους φέρνεις
μειδιάματα στα χείλη μου ανεβαίνουν
πως οι στιγμές εκείνες
τόσο έντονες οι μνήμες
γίναν βότσαλα λαξεύτικαν
από νερά πότε καθάρια
πότε μαύρα ψεύτικα
Χάθηκες σκόρπισες...αέρας
μα καθώς στο γέρμα τής ημέρας
ανασκάλευα τον νού
μια μορφή ακαθόριστη έγινε η θωριά σου...
εσένα που αγάπησα με πόνο
ανάμνηση έγινες στον χρόνο
ανοίγοντας το παράθυρο μου...
ο ήλιος του καλοκαιριού
έκαψε τα βλέφαρά μου
τα πονεμένα μάτια κλείνω με ορμή
τις μνήμες της αγάπης ξέχνα
μου φωνάζει με στοργή!!!
στην αγκαλιά της θάλασσας
πήγαινε να αφεθής
την δροσιά της να γευτείς...
φορώντας καπέλο και γυαλιά
πηγαίνω στην ακροθαλασσιά
γέλια τραγούδια και χαρές
αφήσαν πίσω μου το χθές
μειδιάματα οι παλιές αγάπες αφήσαν μόνο
καθώς προχώρησα στον χρόνο
τα άσπρα σύννεφα στον ουρανό κοιτάζω
ελπίδες - όνειρα καινούρια επισκευάζω!!!!
Ελπίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια: