Δευτέρα 9 Ιουνίου 2008

θάλασσα

Βυθός γεμάτος χρώματα μύρια
καράβια κυλούν στον αφρό της
σκουρόχρωμα πεύκα
σιωπηλοί επισκέπτες την ατενίζουν
απέραντη θάλασσα στέκει εμπρός μου
γαλήνια...μου μιλεί για σένα
τα σύνεφα τ' άσπρα μετρώ στον ορίζοντα
όσες οι έρημες νύχτες μου μακρυά σου
μοναχική ανεμώνη η καρδιά μου
κοντά της φωλιάζουν της αγάπης σου λόγια
καληνύχτα καρδούλα μου
σε φιλώ γλυκά μου είπες...
και τα όνειρα αστέρια γινήκαν
΄την νύχτα φωτήσαν
μ' ασημένια μαλάματα χίλια
στολιστήκαν τα κύμματα
γελαστές γοργόνες ξεπρόβαλαν
από τα σκοτεινά τους παλάτια
τραγούδια αγάπης σου στέλνουν
κοράλια του βυθού κρατώντας στα χέρια
στεφάνια σου πλέκουν
χάρισμα σου η αγάπη μου πρίγκιπα
εμπρός στα πόδια σου
αφήνω αισθήματα χίλια
φόρεσε τον μανδύα των γαλάζιων ονείρων
και έλα σε μένα...
Ελπίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια: