Δευτέρα 9 Ιουνίου 2008

Ανάγλυφα σχέδια

Διωγμένοι από τους ανέμους νοερά
οι εραστές σαν ένα πλάσμα
για μιά στιγμή τον κόσμο ενώνουν
πάνω απ' τα σύνεφα ατενίζουν
ανάγλυφους χάρτες
ήλιους ζωντανούς να ανατέλλουν να δύουν
διάφανο σύμπαν τους καλοδέχεται
και για σένα αστικέ πρίγκιπα
που με ματιά αινιγματική κοιτάς στην οθόνη
χιλιάδες αστέρια στην αγκαλιά σου αφήνω
μαζί με μιαν αγάπη ανέγγιχτη
χωρίς όρια....
με παρθενικό μανδύα ντυμένη
γυάλινα θερμοκήπια γεμάτα λουλούδια οι σκέψεις μου
στιγμή δεν ξεφεύγουν από σένα
μοναχικός καβαλάρης η αγάπη μου
σε πεδιάδες αιώνιες καλπάζει
σαρωτική η καταιγίδα
με συνεπήρε....με σήκωσε
σε άλλους πλανήτες μετοίκησα
και για αγάπη ικετεύω...
με το βλέμμα στραμένο στην γη σου
ο ένας τον άλλον αγγίζει
πουλιά της άνοιξης τα χέρια σου
ανοίγεις .... σφιχτά μ' αγκαλιάζεις
ψευδαισθήσεις γεμίζει η οθόνη
μυρωδιές γιασεμιού
σκορπούν στον αέρα ανάγλυφα σχέδια
στα καστανά σου μάτια
ο κόσμος ανασσαίνει ελπίδες γεμάτος
εσένα ζητούσα χρόνια
στην λήθη κλεισμένη
ανέμελο ελάφι στης παγίδας την ώρα
βόλια ο έρωτας σκόρπισε
την καρδιά μου στοχεύσαν
πονάω μα η μοίρα θανατική καταδίκη
μου δώρησε χάρι.....εσένα
έχει μιά γλύκα ετούτη η αγάπη
προσμονής νερό κελαρυστό
διψασμένου διαβάτη
σε σκοτεινά μονοπάτια χαμένου...
χαμόγελα στείλε μου πρίγκιπα
τα κλαριά της κλέουσας να στολίσω
που με λύπη αγγίζουν την γη
Ελπίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια: